środa, 13 lipca 2016

UWAGA!!!

          Bardzo mi przykro, ale nie mam już kompletnie weny. Z resztą widzę totalny brak aktywności na blogu. Przykro mi z tego powodu, ale no niestety takie jest życie. Ja od września zaczynam naukę w technikum i muszę się na tym skupić. Gdybym jeszcze widziała tutaj waszą aktywność to bym została, ale tak się żegnam. Może za kilka lat znajdziecie moją inną opowieść na pułkach w księgarniach, ale puki co odchodzę z bloga i chyba nie wrócę już tutaj. Chyba że na inną tematykę, ale tak to koniec. Smutno mi, ale widzę, że nikt nie będzie po mnie płakał. Nie wiem co jeszcze mam powiedzieć, więc zostało mi tylko ŻEGNAJCIE!         - Dont Cry To Me 


4 komentarze:

  1. Ejjjj!!! Napisz chociaż jeden jeszcze rozdział, który jakoś zakończy opowiadanie... Nie zostawiaj mnie tak bez niczego :,(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tutaj na bieżąco, nie zostawiaj tak w połowie nie skończonego bloga :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odchodź ! Opowiadanie jest super <3 Rozumiem twoją decyzję ale nie zostawiaj nas ! :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchodź ! Opowiadanie jest super <3 Rozumiem twoją decyzję ale nie zostawiaj nas ! :'(

    OdpowiedzUsuń